Dancing in the moonlight

ENG: I think it's the first post on my blog without new look but we can say it's a small review. Today I got a mail with a cute drawing form Joanna (Her deviantart) (Thank you so much dear <3) and it's a specially pleasure for me, cause nobody ever draw a picture of me that way. Considering that my day wasn't one of the bests you can imagine how significant it is for me :)  Thanx again :D!!

Właściwie to nigdy jeszcze nie pisałam posta bez stylizacji, ale można go nazwać taką krótką zapowiedzią. Dostałam dziś na mejla śliczny rysunek od Joanna (deviantart)  jest to dla mnie w szczególności miłe, gdyż nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś mnie narysował w ten sposób :), a zważając na to, że ten dzień nie należał do moich najlepszych możecie sobie wyobrazić ile to dla mnie znaczy!

ENG: As you could assume earlier I started a collaboration with  Romwe.com shop. I'm during making an order now (since few days shipment is free no matter how big your order is :)). And you know what? This dress (link) catch my attention:

Jak wcześniej można było zauważyć rozpoczęłam współpracę ze sklepem Romwe.com, właśnie jestem w trakcie składania zamówienia (od niedawna przesyłka jest za darmo, niezależnie od wielkości zamówienia). I wiecie co? Ta sukienka (link) przykuła moją uwagę:

ENG:Don't you think it's charming?

Czyż nie jest zniewalająca

ENG: T-shirt isn;t a part of my order but it;s so cute. I think worth checking is facebook profile of the shop. April often update it with some new promotions and sales.

Bluzka (link) już nie jest częścią mojego zamówienia, ale jest przeurocza. Myślę, że warto również zainteresować się profilem na fejsbuku sklepu, który znajduje się tutaj. April często wrzuca tam ciekawe promocje, dlatego warto tam zaglądać. 
ENG: Today I received a package I had been looking forward to. It's a gift from naszyjnikimie.pl. Tommorow u can expect some new photos of the necklace and new outfit :)

Dziś doszła do mnie długo wyczekiwana paczka z prezentem od naszyjnikimie.pl. Jutro można spodziewać się zdjęć wraz z nową stylizacją :)


12 komentarze:

szavka pisze...

ja chce zamowic sobie ta bluzke, jako prezent na swoje urodzinki :)

xoxo

Ola Kowalska pisze...

sukienka od romwe jest nieziemska, już nie mogę doczekać się stylizacji z nią w roli głównej ;p

Paige Rhianne pisze...

I love the first drawing! These are lovely items too.

http://www.gingerrsnap.blogspot.com/

claarax. pisze...

zazdroszcze rysunku! super bluzka!

Agata pisze...

bluzka z sercem stanowi świetną inspirację do DIY ;)

Annkaf pisze...

Bluzka jest super! :)

Blush and Flats pisze...

bluzkę wczoraj zamówiłam :)

bezbrody pisze...

o tak, bluzce stanowczo bardzo na tak :)

śliczny rysunek, pozazdrościć ;)

Pozdrawiam,
http://rudsini.blogspot.com/

utkaaa pisze...

świetna bluzka :D
oczywiście dodaję do obserwowanych (i liczę na to samo)
mój blog:
http://mylifeisbrilliant-julka.blogspot.com/
Pozdrawiam Julka :)

JeillieBean pisze...

cudna bluzka!

http://jeilliebean.blogspot.com/

Ola pisze...

koszulka z serduchem jest świetna!:)

http://flashnfashion.blogspot.com/

aniesbrand pisze...

Także współpracuję z Romwe, uważaj na podatek cło itp. Od kąt wysyłają mi nie DHL tylko SingPost nie mam tego problemu. A bluzka z sercem bardziej mi się podobała czarno- biała ale błyskawicznie została sprzedana:(

Followers