Sunlight hurts my eyes

Przypominam o Romwe Giveaway'u pod tym postem

I remind you about Romwe Giveaway here <CLICK>

Nareszcie znalazłam tę wymarzoną białą koronkową sukienkę. Drogą przypadku wczoraj znalazłam się dokładnie w ten sposób ubrana na imprezie i muszę przyznać, że trochę nie pasowałam do otoczenia. Miło mi było jednakże gdy parę razy byłam pytana gdzie kupiłam taką śliczną sukienkę. Także mimo mojego wcześniejszego dyskomfortu z powodu nie dopasowania się do atmosfery miejsca, ostatecznie czułam się bardzo dobrze. Zdecydowanie polecam!

ENG:
Finally, I found this one perfect white lace dress. Accidentally, yesterday I found my self in a club dressed exactly the same as in this post. I must admit that I felt a little bit out of place. It was really nice, though, when few times I was asked where I did bought this cute dress. So eventually despite my earlier discomfort I felt pretty well! Honestly I recommend this!






dress, necklace - Romwe.com
tights, flower - H&M
shoes - New Look %%
bag - my mom's
belt - River Island



20 komentarze:

Despina T. pisze...

oh yes it's perfect,it looks like vintage.you look so lovely in it.

Say me Justine pisze...

Sliczna sukienka!

The Spot pisze...

zwiewnie i wiosennie. fajnie!
sukienka bardzo mi się podoba, ale ubrałabym do niej inne rajstopki.
wyglądasz super!

buzi buzi

Unknown pisze...

ja również jestem zachwycona sukienka, ale także wybrałabym rajstopy gładkie;)

Kazia pisze...

Dziękuję

Z gładkimi rajstopami było dla mnie zbyt zwyczajnie, w takim połączeniu czułam się jak aniołek ;p

szaroscgwiazd pisze...

Kocham Cię! Idealnie <3 inspirująco! Ach, uwielbiam tu wchodzić! ;)

Pędraczek pisze...

oh..! rzeczywiście sukienka jest prześliczna! :) :)

agg pisze...

śliczna sukienka i przychylam się do zmiany rajstop. wyszło trochę za dziecinnie

Doganiam Motyle pisze...

uroczo

G. pisze...

Faktycznie jak aniołek :D sukienka jest piękna!

Ola pisze...

piekne rajstopy!
aleksandra-fortuna.blogspot.com

Vilette pisze...

Fantastyczna sukienka!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Kat pisze...

Cudowna sukienka! Inne rajstopy wyglądałyby lepiej,. ale skoro tak czułaś się dobrze, to czemu nie.

CHOCAROME pisze...

Przepiękna sukienka, cudenko!

Joyce pisze...

very cute dress. you look so pretty :) i love lace :D


-Joyce
carouselstreet.com

Unknown pisze...

jak ładnie, zapraszam do mnie :))
obserwuje :)

the sisberry blog pisze...

I znowu mi się podoba twoja stylziacja, a chyba najbardziej te buty ;P

mal pisze...

Rewelacyjna stylizacja! Sukienka jest prześliczna, a dodatki świetnie dobrane we wszystkich szczegółach (kompletnie nie rozumiem zarzutów w stronę rajstop) - jestem zachwycona! :)

utkaaa pisze...

świetnie połączyłaś ze sobą rzeczy :)
Pozdrawiam Julka :)

Histrionicme pisze...

Joining!
registered: abegail856@gmail.com

Followers