I'm sitting in the middle of nowhere

Zbliża się zima... czyli w  Chorwacji  coraz więcej deszczowych dni. Jestem niezwykle dumna, że moja wczorajsza walka z parasolem dostarczyła tylu osobom tak wiele rozrywki. Muszę natomiast stanąć w obronie mojego parasola z bazarku, mimo że wytrzymał ze mną nie dłużej niż dwa tygodnie. Skoro następnego dnia moim oczom ukazały się połamane drzewa rozsiane po całej miejscowości, to jak moja biedna deszczowa ochrona, miała wytrzymać taką nawałnicę. Ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i dzisiejszy dzień zachwycił wszystkich słońcem i ponad 20 stopniową temperaturą. Jeżeli to co mówią prognozy się sprawdzi, w sobotę czeka mnie wycieczka skuterem po wybrzeżu, już nie mogę doczekać się widoków!

ENG: Winter is coming... so for the Croatian climate it means more and more rainy days. I'm so proud of myself that my yesterday battle with umbrella was a source of so much fun for so many people. But I have to defend my poor umbrella, even though it survived only 2 weeks with me. Cause the truth is that the next morning all over the Split we could see broken trees so how could my rain protection  survive such severe conditions! But Every cloud has a silver lining so today was surprisingly sunny with temperature exceeding 20 degrees. If the forecasts are true at Saturday I'll be traveling by scooter around the coast, looking forward to see those amazing views!
 







jacket - MANGO
playsuit - TopShop
bag - Vintage
belt - River Island
cross body chain - NewYorker
shoes - H&M

I jako, że ostatnio nie mam czasu na zakupy mam dla was mały kolaż :))
collar, bracelet, shoes, sweater, skirt - sheinside.com


Romwe ma również dla was promocję:



Up to 30% off, from November 2nd through 8th

17 komentarze:

Unknown pisze...

cześć:) trafiłam tu z lookbooka. bardzo fajne stylizacje, najbardziej podoba mi się ta z tiulową, lawendową spódniczką. do twarzy Ci z dziewczęcością:) jeśli znajdziesz chwilkę zajrzyj do mnie:) powodzenia i pozdrawiam:)

www.something-kinda-ooh.blogspot.com

Unknown pisze...

oo, wszystko doskonale dopasowane.
kurtka cudowna!

Unknown pisze...

Znowu to piszę: zazdroszczę. Twoja stylizacja - nienaganna :)
http://kitten-fashion.blogspot.com/

Reb Mintoff pisze...

I love that sweater by sheinside! And also that your playsuit is adorable :) x I think the two would go together pretty well!

Unknown pisze...

brrr az mi się zimno zrobiło :))

Fashionliars pisze...

świetnie wyglądasz :)

Diane pisze...

Ładniutko się prezentujesz. :)

Zapraszam do siebie na nowy post:
www.diane-fashion.blogspot.com

Ejbii pisze...

Rewelacyjnie wyglądasz! :)

Magda pisze...

bardzo mi się podoba :)

Anonimowy pisze...

You look really stunning!I mean really reaallyy!look at this combination,everything is perfect!and matched perfectly!The accessories,the shoes,the bag -perfect!

BO4GO pisze...

super zestaw, jestem zachwycona biżuterią :)

szaroscgwiazd pisze...

piekne nogi, idealna czerń! Zachwycam się ;)

Vilette pisze...

Świetnie wyglądasz! Ekstra kurtka!

http://archiveofmystyle.blogspot.com

Little Glam Dress pisze...

genialny look:) bardzo mi się podoba:) w wolnej chwili zachęcam do wzięcia udziału w konkursie u mnie:)

MILEX pisze...

i to jest outfit totalnie w moim guscie :)

Cheryl pisze...

I love your outfit, you are beautiful <3
Going to Croatia next year and really excited about it!

Lovely blog, I'm following you on bloglovin <3

Unknown pisze...

I just discover your blog thanks to Chictopia and I really love it! Your style is amazing! Your style is amazing!
Following you on GFC and Bloglovin!

Kisses, Lucy!

http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/2012/11/love-vs-hate.html

Followers