We were so Brave!

Szczerze powiedziawszy nie jest fanką białego puchu. W gruncie rzeczy byłabym zadowolona gdyby padało tylko na tydzień przed moim wyjazdem w góry i przestawało z dniem mojego przyjazdu. Ale jako, że nigdy nie nauczyłam się nawet zaklinać deszczu, ze śniegiem radzę sobie jeszcze gorzej. Dlatego, jak co roku będę skazana na łaskę matki natury. A piszę o tym dlatego, gdyż jak każdego roku zabieram deskę snowboardową i jadę podziwiać widoki. Czy na was też góry za każdym razem robią niesamowite wrażenie?



ENG:To be honest I'm not the biggest fan of snow. Basically I would be more than happy if it were snowing only a week before my mountain trip and stopped at the day of my arrival. But as I have never learned how to whisper rain, with snow I deal even worse. So this is the reason why as a year by year I would be waiting for mother nature mercy. And I am writing about this not without a reason. As every year I'm taking my snowboard and I'm going to admire beautiful landscapes. Am I the only one who thinks that mountains always give this amazing impression?








leggings - Bershka %%
bag, necklace - Romwe.com
belt, shoes - Asos.com
printed shirt - ZARA
hat - H&M
printed jacket - Romwe.com


16 komentarze:

Caroline pisze...

crazy amazing mix !
xoxo

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

A new life pisze...

bardzo podoba mi się twoja torebka i legginsy :)

Unknown pisze...

Very stunning! Love your whole outfit

Cheers,
Jason
http://www.sydneyfrancisco.com

Anonimowy pisze...

I will right away seize your rss as I can not
find your e-mail subscription link or newsletter service.
Do you have any? Kindly let me recognize in order that I could subscribe.

Thanks.

Here is my page http://www.noamik.de/wiki/index.php?title=Benutzer:RoyalTurp

Patisse pisze...

Super zestaw ! Jestem zachwycona ! :)

Kalina pisze...

ślicznie :)

Unknown pisze...

złote dodatki ! <3
podoba się ! :P
mam nadzieję, że spodoba ci się u mnie i również mnie zaobserwujesz :P
ps. zapraszam na mój pierwszy konkurs ! :D

http://emfashionblog.blogspot.com

Unknown pisze...

wygladasz oblednie! Uwielbiam takie polaczenia xx

Unknown pisze...

so perfect!

kate_bee pisze...

Chociaż to zupełnie nie mój styl, to świetny zestaw. Koszulę bym przygarnęła bardzo chętnie :)

Say me Justine pisze...

Duzo sie dzieje, ale wszystko swietnie wspolgra!

Lady Riina pisze...

torba! *_________*

szaroscgwiazd pisze...

idealne zestawienie wzorów! ♥

maria2na.wordpress.com pisze...

Twoja torba jest nieziemska;)

Unknown pisze...

Trafiłam z modnejpolki, genialny zestaw !! :)

Martyna pisze...

koszula jest cudna :)

Followers