In the middle of summer

Zbliżają się święta, a ja mam dla was zdjęcia z okresu kiedy lato było w pełni. Praca i obowiązki uniemożliwiają mi blogowanie, a to bądź co bądź wymaga dużo pracy (wbrew temu co pewnie większości się wydaje). Nie mogę się nadziwić, że czas tak szybko upłynął - jestem już na 5 roku studiów i tak naprawdę chwila moment i ten okres mojego życia się zakończy, Co ja pocznę :)?



ENG:Christams is comming and I have for u pictures from the middle of summer. Work and responsibilities make blogging almost impossible. And despite what people say blog is a hard work. It's so unbelievable that I am in my final year at University and this time of my life soon is gonna be over. What will I do :)?








I was wearing
Bag - Romwe.com
shoes - Deichmann
bracelet - H&M
dress - Mohito
glasses - Tommy Hilfiger

0 komentarze:

Followers