Party Woman!



Chyba pierwszy raz zdarza mi się pisać posta przed wykonaniem zdjęć. Chyba to dlatego, ze tak bardzo się zapaliłam, a efekt końcowy może nie być wcale tak zadowalający. Tunika przypomina mi o sylwestrowej kreacji, lekka zwiewna, ale przede wszystkim nie nadaje się na tak chłodne dni. Reasumując nic się nie zmieniło, swetry, ciepłe odzienia to rzecz kompletnie mi nieznana. Dlatego spogladając za okno, nie potrafię mieć przyjemnych doznań. Dziś intensywny dzień przede mną. Znacie określenie 'na ostatnią chwilę'? Muszę przyznać, że jeśli chodzi o naukę i obowiązki jestem w tym mistrzynią ;D.

Edit: I niestety moje włosy znowu zostały brutalnie obcięte i tym razem fryzjer trochę przesadził. Znowu je rozjaśniłam, co było raczej spontaniczną decyzją, zważając na to, że chciałam wrócić do ciemnych włosów ;D. Jutro zestaw zostanie przetestowany, bo "uderzam na miasto",

ENG: I think it's the first time when I write the post before taking pictures. It's because I'm so excited about it but eventually you never know what your camera give you ;p. Tunic reminds me about New Years Eve outfit but it's terrible for those cold days. All in all, nothing change, Big Cardigans, warm clothing are the things I never get to know. It's the reason why, when I look through the window I can't think positive (everything is under snow). Today I'm snowed under (What a nice expression ;p). You know the phrase 'For the last moment'?. I must admit that I'm master of it when it comes to domestic duties and studying.



Tunic/ Tunika - River Island
Tights / Rajstopy - primark jeszcze z wakacji ;p
Shoes / buty - New Look

18 komentarze:

Sannas Land of Illusion pisze...

Podoba mi się, Twoje nogi przyprawiają o zawrót głowy! :)

Metka: Matka pisze...

świetny zestaw bardzo kobieco

Doganiam Motyle pisze...

kobieco

almaa. pisze...

CUDOWNIE ! Ale masz wspaniałe nogi :)

TheStreetFashion5xpro pisze...

Whta a great style! Gorgeous shots and post!!!

anastasheeka pisze...

Nice dress :)

Kazia pisze...

thank u!! I've got so many views today!

Slow Fashion pisze...

świetne połączenie...delikatny materiał + ciężkie buty, czerń i biel..nie jest ci zimno? ;)))

Natalia pisze...

bardzo na tak;) i te nogi!!!

Paula pisze...

wszystko jest tutaj idealne!

pozdrawiam,
Paula

Unknown pisze...

świetny zestaw!

tak marzą mi się te buty, a u mnie nigdzie ich nie ma.... eh.

zapraszam i do mnie http://sponge-heart.blogspot.com/
Ja zaglądać będę tu często!

Kazia pisze...

Dziękuję!!

Anonimowy pisze...

a jakiej cenie dostałaś to zwiewne cudo :)?

fille aux cheveux de lin pisze...

śliczny zestaw, nic dziwnego, że zrobił taką karierę na lookbooku ;) taki total look na czarno często wygląda ciężko, a u ciebie lekko i wesoło.

Kazia pisze...

Dziękuję wszystkim bardzo ;).

Anonimowy: 230 zł, drogo muszę przyznać, ale zakupiłam jako strój sylwestrowy ;p. No i niestety nie mogłam się temu oprzeć.

Naciak: Też długo ich szukałam, akurat miałam okazję być w Anglii, a co najważniejsze były naprawdę tanie. Trzymam kciuki żebyś znalazła podobne!

Slow Fashion: To był ten dzień kiedy spadł śnie, ale temp były bliskie zeru, a wyjście przed dom na 10 minut nie wymaga, aż takiego poświęcenia. Ale muszę przyznać, ze teraz jestem w kropce, bo chciałabym coś wstawić, ale niestety takie temp jak są teraz mi to kompletnie uniemożliwiają.

dzikilisek pisze...

posiadanie takich nog na pewno jest karane i zabronione prawem federalnym w niektorych stanach..ale naszczescie jestes w zimnej Polsce i mozesz chwalic sie nimi na wsze strony i bardzo dobrze bo masz czym! tunika cudowna chociaz ja nie jestem za tak duzymi kwatami i innymi broszkami ale te nogi odwaraja uwage od wszystkiego wiec nadal mi sie ogromnie podoba..
pozdrawiam

dzikilisek

Ania pisze...

Uwielbiam Twoje nogi!

Jan pisze...

Lovely!

Followers