What a pitty



Mój aparat niestety jest na skraju swojej wytrzymałości. Zdjęcia nie są już tak wyraźne jak kiedyś. W gruncie rzeczy go przeforsowałam. Sama nie wiem czy czyszczenie matrycy da jakiś efekt, czy będę musiała kupić nowe pudełko ;(. Z miliona zdjęć jakie były zrobione tylko z 15 wyglądało jako tako i jezcze z tych 15 trzeba było coś wybrać. Znowu skromnie i bez udziwnień, mam jeszcze parę takich w zanadrzu i kto wie może się podzielę. Bluzka kupiona prawie rok temu do dziś jest moją ulubienicą. Nudziła się nie raz, stanowczo jej groziłam, że już nigdy jej nie ubiorę. Ale spryciula zawsze potrafiła kusić. Butki również będę wam pokazywać do znudzenia. Swoją drogą może nie długo wystawię jakieś na allegro, bo butów nazbierałam, a nie zawsze były to trafne dla mnie zakupy. Jestem mistrzynią kupowania to za ciasnych, to za luźnych i nie zawsze w porę zauważę, że coś jest nie tak. I mama przy okazji pobytu w Liverpool'u kupiła mi śliczne rajstopy w primarku (2 funty))

ENG: My camera is mostly out of order. Pic aren't as sharp as they used to be. I wasn't good for it at all. Maybe I will have to buy another one but it isn;t a thing I can do whenever I want ;(. Frome million taken pictures only 15 looks so so. And from those 15 a need to chose sth. Again simple and without sparklings. I've got few matches like that and maybe I will show you them. The blouse bought barerly one year before is still my fav. Few times I said to her that I would never wear her again. But she look stunning in my wardrobe. Same with shoes I'm going to show you them till u get bored :D. When my mum was in Liverpool she bought me those sweet tights in primark :))



Shoes / buty - Tk Maxx
Blouse / Bluzka - H&M
Tights / rajstopy - Primark
Skirt / spódniczka - RI


13 komentarze:

EM pisze...

...amazing tights! :)...
...love it so so much! :)..

Jasiek pisze...

Że wcześniej nie widziałam Twojego bloga!
Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
http://jasiek-wardrobe.blogspot.com/

Modna Komoda pisze...

Ukradnę Ci rajtki!

Rysia pisze...

Rajtki są świetne. Mam identyczne z kokardkami z tyłu :)

6roove pisze...

ach widziałam te rajtki na manekinie, ale w sprzedaży już nie mieli grr
fajny set :)

Unknown pisze...

aa, bluzka i buty są obłędne! ;)

Kazia pisze...

Rysia: Oryginalnie powinny być z tyłu :D

Sannas Land of Illusion pisze...

Hmm, chyba w PROJEKCIE, jeśli pamiętam dobrze, jako GADŻET - lista blogów :)

Natalia pisze...

Zawsze masz kapitalne rajstopy;)

JoannaMIKO pisze...

wow!
genialny zestaw, a te rajstopy są mega kobiece:)

Amy Jane pisze...

wow beautiful, your shoes are awasome! nice blog. xoxo.

Unknown pisze...

ziomek nie krzyw nóg!!!!! nie wygląda to dobrze :P

Kazia pisze...

haha nara Ajson!!

Followers