Going somewhere

Uciekam na wymarzony wypoczynek w górach. Aktywny! Będę szusować jak co roku na desce snowboardowej. Myślę, że już od dłuższego czasu czekałam na ten wyjazd, szkoda ze mam możliwość wyjechania tylko raz w sezonie. 
Zmieniając trochę tematykę, właściwie od dłuższego czasu zastanawiam się nad jakże nie wpadającym w mój gust połączeniem klasycznych zestawień z butami sportowymi. Zdaje się, że za ten trend porwał miliony, a już na pewno blisko 90% blogerek modowych. Dla mnie takie buty są wręcz odpychające wizualnie, począwszy od będących już zapewne passe air max'ów do podbijających kobiece serca new balance'ów. Może jestem zbyt konserwatywna.

ENG: I'm going for my annual winter vacation. Active! I will be snowboarding. I was thinking about this trip for a long time now and finally it's about to be starting. It's a pitty I can't do it more often. 
Changing the topic, I've been thinking for quite a while now about classic outfits with sport shoes. It's seems that millions have fallen in love with this trend and for a fact 90% of fashion bloggers. For me those shoes are just ugly, starting with probably already being passe air maxes and finishing at popular new balances. Maybe I am just too conservative.    




And as usual me:






I was wearing:
Bag - vintage
dress, hat - Romwe.com
shoes - no name
necklace - River Island %%

A jako, że ostatnio w mojej szafie nie przybywa ubrań, posłużę się trochę narzędziami internetowymi:


Dress, fur vest, earings - Sheinside.com
shoes - Vagabond
hat - H&M

9 komentarze:

Unknown pisze...

Cuuute!

Mrs. Aa pisze...

nice and lovely look


stay fab,
Miss Aa

Natasza M pisze...

Jak dla mnie jest to po prostu wygodne. W zeszłym roku zamieniłam szpilki na adidasy do sukienki, bo już mnie nogi bolały w połowie imprezy :D

Unknown pisze...

Nice Pics :)
Very great job !

http://heyhadrien.blogspot.com/2014/03/golden-thursday.html

Unknown pisze...

świetny zestaw, bardzo mi się podoba:)

Marieke Stegemann / wort-welt pisze...

Very cool pictures .. I love your outfit ! :))

withoutanyweight.blogspot.com

kasia pisze...

świetna stylizacja:) nie zawsze trzeba mieć an sobie szpilki:)

Anonimowy pisze...

kapelutek jest rewelacyjny! nigdzie nie mogę go znaleźć :(!

Anonimowy pisze...

super, wiosennie :)

Followers