Let's get it started









Może nadszedł czas na założenie bloga. Nigdy nie zaszkodzi spróbować. Jak tysiące innych osób będę zamieszczać raz po raz jakiś skromny secik. Do tej pory bawiłam się jedynie w loookbook'a. Zdjęcia zrobione jakiś tydzień temu. Granatowe szorty mylnie brane za spódniczkę, brązowy pasek kupiony do zestawu ze spodniami. Moje ukochane brązowe koturny (kurcze nigdy nie nosiłam brązowych butów) oraz kuferek tak dla smaczku ;p.

PS: Tak właśnie skończyła się matura, a ja wracam do czytania książek. Minął miesiąc a ja przeczytałam ich całe multum. Aktualnie zatrzymałam się na książkach Jeff'a Lindsay'a, na których podstawie powstał kultowy serial Dexter. Polecam, ale niestety tylko w oryginale, polskie tłumaczenie jest lekko krzywdzące.

Eng: Maybe it's high time for me to start blogging. I just want to try. As thousands of people from all over the world I'm going to post my looks. Until now I've only been using lookbook.nu. Photos were taken a week ago. Navy blue shorts (not skirt :)), my lovely brown wedges (I have never had brown shoes) and the chest (not sure if I named it right) to add a little bit more flavor to the set :). Enjoy.

PS: You should read the Jeff Lindsay's on which the Dexter TV series was based. I love the dark humor :D
ps2: sorry for the mistakes


Buty / Wedges - ALDO
Szorty / Shorts - Stradivarius
Kuferek / Chest - SH

2 komentarze:

VENILA KOSTIS pisze...

kuferek jest piękny. pragnę go ;)

TheMen'sSide pisze...

Przeglądam Twojego bloga i zastanawiam się pod którym postem zostawić Ci komentarz - w każdym wydaniu wyglądasz bardzo fajnie - aż trafiam na pierwszego posta i wzmiankę i Dexterze:) Jako fanatyczny wielbiciel tego bohatera zdecydowanie tutaj zapragnąłem zostawić swój ślad ;p Książki póki co przeczytałem tylko 2 pierwsze i to po polsku. Chyba czas nadrobić zaległości :)
Polecam serial, jeśli nie widziałaś :)
Co do setów, to do tej pory zaglądałem jedynie na LB, ale od teraz to się zmieni :)
Dodaje do obserwowanych :)

Followers