Sales season









ENG: It's incredibly hot now (I'm sitting only with my underwear on despite the fact it's midnight) so it's just a normal thing to throw a party outside. I post few photos from yestarday's party as I told you before (not so many at all because others may think it's a private thing). And post a new outfit. It's sales season now! I bought this new shorts for (about) 10 $ and i love them. And as I wrote before I like floral trend (and must admit that it is my 4th piece of clothing with floral pattern). The lace shirt and vest was posted already on lookbook but I like this connection and can't thing about anything better. Hope you enjoy :)



PL: Upały, upały... Siedzę właściwie w samej bieliźmie i mimo, że jest północ umieram z gorąca. Zamieszczę dosłownie parę zdjęć z wczorajszej imprezy (reszta to myślę bardziej prywatny stuff, a nie chcę żeby się ktokolwiek obraził ;p). Spodenki to wyprzedażowy łup i kolejny powrót do kwiatów. Ciekawe kiedy mi się znudzą? Bluzka koronkowa tak jak i kamizelka była już prezentowana na lookbooku, ale takie połączenie było dla mnie najbardziej na miejscu :). Mam nadzieję, że się spodoba :).


shorts / szorty - River Island
belt / pasek - H&M
shoes / buty - H&M
sunglasses / okulary - ALDO
Necklace ( it is key fob at all) / wisiorek (a właściwie breloczek do kluczy) - SIX
lace shirt / koronkowa bluzka - ZARA



4 komentarze:

María Rubio pisze...

i love your style! =)

Kazia pisze...

nice to hear that ;)

Annkaf pisze...

Te szorty są wspaniałe! Bardzo cieszę się, że trafiłam na twój blog, bo do tej pory mogłam cię podziwiać tylko na lb tak więc będę pilnie obserwować :)

Kazia pisze...

;) Miło mi

Followers