Oh look at him!







Eng: I'm not quite sure what blog should contain so I just thought about puttin some old stuff in here. Some things that you cannot find at lookbook. Maybe it's good to have fresh insight. Tommorow I'm going to party + sunbathing (I'm not quite sure what does it mean either) so maybe I will upload some photos from there. I was on short sales yesterday and me and my friend bought the same clothes. It's kind of awkward thing cause we haven't been doing it for almost 4 years. And there is a problem cause we both think that this new crop top goes with denim shorts well so I think she is going to upload it on lookbook. I have to thing about sth new.

The dress was bought for the wedding party (River Island). Heels are from ALDO. Oh my god they are so high (the picture doesn't show it) so i have them on for half an hour, but the point is I love them <3.



ps: And now i realize that this brown wedges goes so well with socks. I remember that when i bought it i try them on with socks. Today I wore quite the same set as in the first post (i changed the shirt for lace top) and i put socks. Wow it looked so damn good.

pl: Zaczęłam od angielskiego i dziwnie tak tłumaczyć na własny język, ale chyba zostanę przy tej kolejności. Można przyjąć to jako dość luźne tłumaczenie. Nie do końca mam pewność jak powinien wyglądać taki blog, dlatego postanowiłam zamieścić parę starszych zdjęć/ zestawów nie pokazywanych na lookbooku :). Być może da wam to jakiś wgląd. Jutro wybieram się na oplanie + imprezę (sama nie jestem pewna co to znaczy) i jak dobrze pójdzie wrzucę jakieś fotki. Dzisiaj, dosławnie na półgodziny wpadłam do sklepu na Sale. I tu pojawia się problem, razem z moją przyjaciółką kupiłyśmy takie same spodenki i bluzkę. A co gorsza ona też uważa, że ta bluzka pasuje do dżinsowych szortów i jak tu nie robić sobie konkurencji na lookbooku? Trudno, poczekam aż wrzuci, a sama musze wpaść na jakiś nowy (lepszy? ;p) pomysł.


Sukienka została zakupiona na wesele (River Island), a butki są z ALDO (to był akurat studniówkowy zakup) do tej pory nie umiem w nich chodzić, być może takie wysokie obcasy nie są dla mnie. Ale co mogę poradzić na to, że tak je kocham <3?

PS: Dzisiaj byłam ubrana dość identycznie do tego zestawu z pierwszego posta. (wymieniałam bluzkę na koronkowy top). Dodałam skarpetki... kurcze wyglądało to genialnie! Jestem dość zła, bo pamietam że przymierzałam je właśnie ze skarpetkami, a to urozmaiciłoby ten zestaw ;(

3 komentarze:

shortformelissa pisze...

We love your style over at Adore Vintage! Keep up the good work!

xoxo
the ladies of adore vintage [dot] com
http://adore-vintage.blogspot.com/

awildfox pisze...

genialane stylizacje. ja tez dopiero zaczynam mojego bloga i nie bardzo on ma rece i nogi ale moze cos sie z tego wykluje ; ) powodzenia!
Mon.

misstiffany pisze...

Piękny ten zestaw z krótkimi jeansami i białą bluzką. Uwielbiam takie połączenia. W ogóle, bardzo podoba mi się Twój styl, śledzę na lookbooku Twoje zestawienia:)
pozdrawiam

Followers

Follow by Email