Some crap



Eng: Yestarday I was taking some photos with my friend. At all I was photographing him and later on he just took pictures of my outfit (Till now I haven't had time to take care of these photos). I must say that I went on sales ones more and didn't buy anything (expect the blouse, which wasn't on sales at all). I feel a deep need to go to the second hand cause I haven't been there for 2 weeks (And previously I bought another blazer which cost me about $1. I can't say why I'm always buying blazers in second hands. My wardrobe is full of them and some of its are really awful). It's strange I wrote in Polish sth different than in English. I will never be a good translator, I love to create new things. I think I'm really tired cause I wrote it very badly.

PL: Wczoraj wybrałam się na zdjęcia z moim kolegą. Właściwie po rocznej przerwie chciałam się odnaleźć jako fotograf. Kiedyś całkiem przyzwoicie mi to wychodziło, ale teraz myślę, że potrzebuję jakiejś rozgrzewki. Szczerze mówiąc nawet nie miałam czasu spojrzeć na zdjęcia jakie zrobiłam, za to wybrałam z dwa mojego outfitu. Zdjęć nie robiłam na obcasach, bo byłoby to trochę nazbyt niewygodne. No ale jak wyglądałyby oxfordy w zeberkę w połączeniu z tą sukienką ;p? Znowu wybrałam się na wyprzedaże, ale niestety nie udało mi się nic wyłapać (może sklepy są już tak przebrane, albo ja byłam zbyt zmęczona), za to kupiłam bluzkę, ale niestety już bez żadnych zniżek ;(. Czuję ogromną potrzebę wybrania się do lumpeksu. Ostatnio zdarzyło mi się to jakieś 2 tyg temu i ja zwykle zakupiłam marynarki (2), a pałęta mi się ich w szafie całe multum (taki nawyk, pierwsze na co patrzę to marynarki), a niektóre z nich są brzydkie jak noc, ale żal mi ich wyrzucić. Dziś chyba zupełnie odbiegłam od tego co napisałam po angielsku, chyba nigdy nie mogłabym zostać tłumaczem, za każdym razem muszę stworzyć coś nowego.

Sukienka/Dress - River Island

2 komentarze:

Metka: Matka pisze...

supersłodki look

Natalia pisze...

cudna sukienka, pozostałe zestawy też mi się bardzo podobają, obserwuję ;)

Followers