Bad hair day

Prezentuję (zapewne nie ostatni raz) czapkę, która pojawiła się już na kilku blogach, ale nie mogłam sobie odmówić jej zakupu. Do tej pory jednak nie spotkałam na ulicy nikogo z tym samym egzemplarzem, pomimo stwierdzenia mojej przyjaciółki, że nosi ją już pół Poznania. Pojawia się w związku z jej nabyciem problem natury savoir vivre'u. Bo powiedzmy sobie szczerze taka czapka staje się tak naprawdę elementem naszej stylizacji, a żaden zwyczaj nie nakazuje kobiecie zdejmowania nakryć głowy w pomieszczeniach. Na studiach (mówię o swojej uczelni), panuje duża swoboda ubioru, w przeciwieństwie do tego co pamiętam z liceum czy oczywiście specyficznego dress code'u w miejscu pracy, także postanowiłam "iść na żywioł". No może nie do końca, fachowym okiem oceniłam, którzy wykładowcy mogą mniej przychylnie spojrzeć na takie zachowania i strategicznie czapki na ich zajęcia nie zakładam. Doszłam natomiast do konkluzji, że spokojnie mogę sobie na takie hulaszcze zachowanie pozwolić we wtorki oraz czwartki. I rzeczywiście, chociaż z początku się obawiałam nikt nie postawił mnie do pionu, ba nawet nie odczułam, że ktoś w ogóle zwraca na mnie uwagę. Uff, kamień z serca!

ENG: I am showing you (for sure not the last time) the beanie which have appeared on a few polish blogs already but I could not resist buying it. Till this moment I haven't met anybody with the same piece, despite my best friends statement that half of my city was wearing it. But along with this purchase the problem of savoir vivre  was emerging. Because lets admit, the beanie like this is a part of your outfit and there is no rule that a woman can't wear head-wear insides. At my University there is freedom of dress as opposed to what I remember from high school  or a specific work dress-code, so I decided to "go wild". Ok maybe not entirely, I used my expert inner sense to asses which professors might not approve such outfit choices and strategically I never wear my beanie at their classes. After all I came to the conclusion that I can allow myself such behaviour both at Tuesdays and Thursdays. And indeed despite my little fear no one ever told me anything, moreover no one even seemed to pay attention. Uff, I survived!




I na koniec spojrzenie z serii zaraz kogoś zamorduję: 

shoes - River Island %%
pants - no name
sweatshirt - DirtySwag 
beanie - LocalHeroes

16 komentarze:

Caroline pisze...

great pants dear!
xoxo

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

mysecondhand pisze...

Hej! świetna stylizacja. Świetna czapka i buty!!
Zapraszam do siebie
gueenclothes.blogspot.com
Pozdrawiam

Retromoderna pisze...

Świetne spodnie! :)
pozdrawiam

Beti ♥ fashiontazja pisze...

genialne spodnie!

Green Diamond pisze...

Sama czaiłam się na jakąś czapkę z ciekawym napisem i nawet myślałam o tej, ale mam nadzieję, że zima odchodzi już na dobre, więc już nie będę kupować :D świetnie wyglądasz!

Kazia pisze...

Green Diamond: Czapki nie zostawiam sobie tylko na zimę, mam nadzieję ze będę ją też nosić gdy zrobi się cieplej ;p

M@®Ü pisze...

I love those jeans! The colour is great like the phrase of the beanie.
Kisses from Argentina


http://mirroradict.blogspot.com

Natka-Fashion pisze...

Też chciałam tą czapkę kupić,jest świetna !:D

Coffee and Voguee pisze...

świetne spodnie!

szaroscgwiazd pisze...

masz boskie spodnie i buciki ;o ♥

wysoka-bloggerka pisze...

Myślę, że napis na czapce mówi sam za siebie i nikt nie odbierze czapki jako obrazy ;D

Mrs. Aa pisze...

nice shoe :)


visit mine whenever you had a chance :D

warmest regards,
Miss Aa
www.miss-aa.com

Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Pół Wrocławia też ją nosi :D Ale zupełnie się nie dziwię, ze tylu osobom się podoba.

Anonimowy pisze...

świetne spodnie :)

CONFASSION pisze...

Te spodnie są genialne! będę o nich marzyć dopóki ich nie dorwę!



www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

Lenka's wardrobe pisze...

genialne spodnie! :) a jak by się ktoś czepił za czapkę, to by było nie na miejscu nawet :D bo wg. napisu to nie dało rady rano ułożyć włosów i żeby 'jakoś' wyglądać, trzeba ją mieć cały czas na głowie ;)

Followers