Draw your life

Nie chciałabym tutaj cały czas smęcić, czy wypisywać swoje pseudo-rozważania, z drugiej strony ten blog właściwie od samego początku treścią wpisów nawiązywał trochę do bloga osobistego. A tak się akurat składa, o czym pisałam już wcześniej, że próbuję sobie ułożyć parę spraw w głowie. A żeby tak uchylić rąbka tajemnicy, to poważnie rozważam wyjazd na stałe za granicę na. Chciałabym jednak skończyć studia i przynajmniej do poziomu licencjatu (który jest tuż za rogiem!) kontynuować je w Polsce. A później czas pokaże, marzy mi się magister, ale na zagranicznej uczelni. Polskie uniwersytety nie są takie złe, ale odnoszę przykre wrażenie, że na kolejne dwa lata stanę w miejscu i nie nauczę się niczego nowego. Natomiast wciąż pamiętam słowa cudownej Pani profesor ze Splitu, która na pożegnanie powiedziała mi, że jeżeli takie są moje marzenia to powinnam do nich dążyć bez względu na koszty.


ENG: I don't want to write here those pseudo-reflections but on the other hand this blog was never only about fashion but from it's beginning it was more like a personal blog. And as I stated before I have all those thoughts in my head right now and I can't figure them out. And to solve the mystery I am thinking about moving abroad for good. For sure I want to finish my studies, at least to have a bachelor degree (which is about to be done) from Polish university. And later on, we will see, I dream about the Masters at the foreign university. I am not saying that Polish universities are bad but I have a feeling that for the next two years I won't be moving forward and I will be studying all the same things. I am just keeping in mind what my amazing professor from Split have told me. "If this is your dream, you should follow it, whatever it takes'



dress - Asos.com
sheos - ZARA
belt, jacket - Romwe.com
necklace - gift

18 komentarze:

Sandra pisze...

Jaka prześliczna marynarka :) Cudowny zestaw, w sam raz na jakąś "ważną" okazję czy imprezę.
Co do studiów, to całkowicie się z Tobą zgadzam. Po drugie lepiej poznasz świt, język i kulturę (+nowe, niezapomniane znajomości). Wrócić zawsze możesz :D
XXX

Unknown pisze...

wyglądasz bardzo oryginalnie a ta kurteczka jest bardzo bardzo w moim typie :)

Caroline pisze...

veeery nice babe head to toe ♥

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

Paige Rhianne pisze...

Oh my god your outfit is so so beautiful! That jackets gorgeous, i need/want that in my life haha! x

www.heldtogetherbypins.blogspot.com

Ejbii pisze...

Śliczna stylizacja! :)

Maria pisze...

I'm thinking of moving abroad as soon as I get my bachelor's degree too. I say we should do it! Your professor's right.

This is a very beautiful outfit!

Roses and Equilibrium

Mei めい pisze...

love this outfit so much <3

http://japobsganbare.blogspot.com/

absinth girl pisze...

świetna marynarka/kurtka;)
a co do uniwersytetów to jakbym miała możliwość studiowania za granicą to bym się nie wahała;) pozdrawiam

absinth girl pisze...

świetna marynarka/kurtka;)
a co do uniwersytetów to jakbym miała możliwość studiowania za granicą to bym się nie wahała;) pozdrawiam

wysoka-bloggerka pisze...

Cóż, zawsze możesz spróbować Erasmusa i się sprawdzić :)


(przy okazji, nie wierzę - zara wypuściła buty, które nie dość, że wyglądają, to jeszcze sprawiają wrażenie, jakby się dało w nich chodzić!)

Unknown pisze...

Mega stylizacja ! Bardzo kobieca :) Mam identyczna spodniczke i bardzo ja lubie :) Piekne buciki :) Tylko nie rozchoruj sie ! :D Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu http://monchanvre.blogspot.com/ Klaudia :)

Kazia pisze...

wysoka-bloggerka: Właśnie wróciłam z Erasmusa ;pp i dla mnie to za mało

absinth girl: Mam takie same możliwości jak pewnie każdy z nas, rodzice mnie w żaden sposób nie wesprą. Ale magisterka w WlkB trwa tylko rok dlatego mam nadzieję, że po roku przerwy będę w stanie odłożyć troche pieniędzy


szaroscgwiazd pisze...

żakiet jest obłędny! Tak samo jak sukienka ♥

VintageBELAmour pisze...

fajnie, tak na bogato ;)

Ola- Neonowa Strzała pisze...

Bardzo fajnie to wygląda i nie ociera się o kicz, k który czasem łatwo ;) Kurtkę i szpilki jakbym mogła to bym porwała :D

Juszes pisze...

Hej!
Śliczna stylizacja! Nawiązać jednak chciałam do tekstu, a nie zdjęć. (:
Jeśli studiowanie za granicą jest czymś, czego bardzo chcesz, dlaczego by nie spróbować? Myślę, że jeśli tego nie zrobisz zawsze będziesz się zastanawiać: "co by było gdyby". A przecież w dzisiejszych czasach studiowanie w innym kraju wcale nie jest niczym abstrakcyjnym i naprawdę często wystarczą chęci i odrobina zaangażowania by dostać się na wymianę. Sama również chętnie bym czegoś takiego spróbowała w przyszłości, a na chwilę obecną, mogę Cię tylko zachęcić doświadczeniem mojej siostry. Wyjechała na rok studiować do Norwegii i jest szalenie zadowolona ze swojego wyboru.
Mam nadzieję, że cokolwiek postanowisz, wyjdzie Ci na dobre!
Pozdrawiam! : *

Kazia pisze...

Juszez: Bardzo się ciesze, że są osoby które czytają moje wypociny :). Jeżeli chodzi o wymiany, to jest to też jedna z opcji, myślałam jednak o całkowitej zmianie uczelnii i podjęcia zupełnie innych studiów za granicą. Zobaczymy jak się wszystko potoczy. W każdym razie za pewne na blogu będzie to widoczne ;p

CONFASSION pisze...

Mój faworyt <3

Followers