Young and free

Opowiem wam pewną historyjkę, którą zacznę przydługim wstępem. Odkąd chyba pamiętam, wyjście z psem na spacer było swego rodzaju festiwalem kiczu. Zawsze stawałam w szranki z moją przyjaciółką o to która  się gorzej ubierze. Kurtka narciarska sprzed 10 sezonów? Futro po mamie? Wielkie ocieplane buty za kolana? Przymały kożuch z gimnazjum? Nie ma problemu! Najważniejsze jednak jest to niebanalne połączenie z wydawać by się mogło 'najnowszymi trendami'. Ostatnio chyba wygrywam konkurs za zestawienie niebieskiej kurtki narciarskiej, asymetrycznej spódnicy, butów emu i kominiarki. Zdarzało się nam kilka razy wyjść w piżamie. Ale do czego zmierzam tym przydługim opisem, a no takie zachowanie nie sprzyja jednak poznawaniu nowych ludzi. Nie będę wam tu opisywać scen jak z filmu, ale tak się stało że mój pies postanowił mi uciec, gdy wywęszył suczkę, której właścicielem był niestety całkiem mile dla oka wyglądający pan. Spoglądając na siebie co tym razem wymyśliłam (oszczędzę już sobie wstydu opisem), starałam się zrobić wszystko by tylko nie podejść zbyt blisko, mimo że pan był bardzo miły i próbował nawet zagadać(co on oczu nie ma?). Ta historia nie ma niestety puenty, ale chyba nie jestem taka odważna za jaką się uważałam! Pierwsza życiowa sytuacja,a ja uciekam z podkulonym ogonem.

Sorry guys I'm tired today and my brother wants to play some games with me so there won't be any English translation this time. Anyway, you don't miss a lot :) Hope you had great Easter time







necklace, shoes - River Island
Shirt, skirt, bracelet - Romwe.com
watch - allegro.pl
blazer - vintage
belt - Asos.com


______________________________________-

Romwe 2013 S/S Leggings Flash Sale
Date: 4/3/2013-4/5/2013
Only 72 hours!  GO!


15 komentarze:

Martiarti pisze...

skąd ja to znam;p na spacer nakładam wszystko co pod ręką i po drodze modlę się,żeby nikogo nie spotkać;D super zegarek:)

Unknown pisze...

Genialnie! :)

Unknown pisze...

Zakochałam się w tej spódniczce i bluzce Batmana !

Lenka's wardrobe pisze...

jak pan się zainteresował to nie trzeba było uciekać! skoro dostrzegł w Tobie piękność jak byłaś w tzw. 'byle czym', to wyobraź sobie, jak by 'umierał' z zachwytu jak by Cię zobaczył ubrana nieprzypadkowo :) bardzo ładnie wyglądasz :) pozdrawiam! :)

Caroline pisze...

very nice bat top ! :)
xx

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

shiny syl pisze...

ale słodki ten zegarek! :) świetny jest

Kazia pisze...

Lenka's wardrobe: haha niestety zbyt głupio mi było ;p

Adelajda pisze...

Fajne buty, marynarka i czapka!

www.adelajdainsp.blogspot.com

szaroscgwiazd pisze...

podoba mi się połączenie kropek na spódniczce i rajstopach! ;)

Kazia pisze...

famfaramfam: To nie było zamierzone ;p takie miałam pod ręką, nawet myślałam, że nie będzie widać

Kate pisze...

That hat is hilarious!

Kate from Clear the Way

Businka Raskazova pisze...

Nice look
http://businka-raskazova.blogspot.de/

Coffee and Voguee pisze...

bardzo mi się podoba ten zestaw!

Unknown pisze...

hahahahaha, kurtka narciarska i spódnica <3

miwj pisze...

świetna stylizacja . Spódnica boska !!!!


wpadnij do mnie : wwww.miwj.blogspot.com

Followers