I don't care

Włączyłam ten edytor i tak sobie kontempluję nad otwartym laptopem. Chyba dzisiaj nie mam niczego wartościowego do przekazania (jakbym kiedykolwiek miała). Od dłuższego już czasu rozważam wzięcie szturmem youtube'a odkąd obsesyjnie fascynuje mnie jego fenomen. Ostatecznie doszło do tego, że znacznie mniej czasu poświęcam przeglądając blogi niż oglądając filmiki. A to naprawdę zwrot o 180 stopni. Swego czasu myśl o mówieniu do kamery kompletnie mnie paraliżowała, a teraz doszłam do wniosku, że czemu miałabym nie spróbować. W końcu i tak jak na tacy sprzedaję siebie na blogu. Jeżeli w końcu zrealizuję swoje plany na pewno was o tym poinformuję.

I have opened this editor and I have been sitting that way in front of my laptop for a long time. I think that I have nothing valuable to say today (as If I ever had). For a long time I have been thinking about hitting on youtube. Actually from the time when I started obsessively study it's phenomenon. Finally, it have come to the point where I watch youtube way more than I read the fashion blogs. And this is a real change. Sometime ago even thinking of talking to the camera paralyzed me but now I just think "why not?". Either way I'm selling myself on the blog. If I ever realize my plans I will definitely inform you about it.





bag - Romwe.com
watch - allegro.pl
bracelet, shoes - River Island
dress - Necessary clothing
blouse - ZARA %%
necklace - Forever21
hat - H&M

PS: Yeah this bag is my favorite accessory

10 komentarze:

Unknown pisze...

Gosh this is too pretty!

Caroline pisze...

incredible !!! love it :) head to toe :)
xo

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Po tym, jak przeszedł mi szok związany z Twoim szalonym nieubieraniem się zgodnie z pogodą :D przypatrzyłam się zestawowi dokładnie i bardzo mi się podoba :)

UNCARO pisze...

Ta torebka/plecak cały czas za mną chodzi. Jak ja Ci tego zazdroszczę! Lubię takie dodatki <3

MILEX pisze...

Oh my <33

niema pisze...

torebka <3

GoldenGirl pisze...

Dawno mi się żaden zestaw tak nie spodobał! Jest super! Tylko naszyjnik mi nie podszedł, bo nie czaję tego trendu xD

CONFASSION pisze...

Zegarek skradł me serce ;D




www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

Lenka's wardrobe pisze...

uwielbiam pudrowe kolory i koronki. dodaję do obserwowanych :)

Lenka's wardrobe pisze...

bym zapomniała - torebka też jest super! :)

Followers