We were so lost!

Ostatni post był z tych "poważniejszych", dlatego dzisiaj zwięźle i niefrasobliwie. Od razu uprzedzam domysły (jeżeli takowe w ogóle się ujawnią), zegarek kupiłam na allegro za bagatela 23 zł. Jest ich tam cała masa. W każdym razie, zegarek dla mnie to raczej tylko ozdoba (w swoim nawet nie zdążyłam nastawić czasu). Chociaż przez jakiś czas po powrocie ze Stanów, myślałam że bez zegarka nie dam sobie rady, ponieważ przyzwyczaiłam się do niego w pracy gdzie używanie telefonów było surowo  zabronione. No bo powiedzmy sobie szczerze, w dzisiejszych czasach większość z nas woli sięgnąć po telefon do kieszeni. Ja muszę się przyznać, że po paru latach odczytanie wskazówek zajmuje trochę więcej czasu niż kiedyś.


ENG: The last post was from those 'serious' once so that is why today's is more concise and lithesome. From the beginning I want to give advance notice to your wanders (if you will have any). This watch I bought on allegro (polish ebay (I actually checked if there are any on ebay and yes they have some but really overpriced)) for less than 6 euros. Watches for me are kind of a decoration (in mine I didn't even bother to set the time). Although, For some time after my coming back from US I thought I wouldn't have been able to live without some. I just got used to using it at my work were cell phones usage was strictly forbidden. But lets be honest, in today's word the majority of us prefers to reach for the phone in their pockets. I must admit that after few years I need way more time to read the hands.











heels - Deichmann
skirt - bershka
elephant purse - vintage
belt, cross bracelet, blazer - River Island
cat watch - allegro.pl
stars printed dress - sheinside.com
deer necklace - Romwe.com
 hat - H&M

______________________________________-

PS: Poszłam z duchem czasu i założyłam Instagram

I have Instagram now

12 komentarze:

ef. pisze...

Strasznie uwielbiam Twoje stylizację,jak zawsze pięknie !

Caroline pisze...

perfect outfit dear !!! :)
kisses

http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

Paula pisze...

zegarek jest słodki :)

Rykoszetka o życiu w mieście pisze...

Zegarek jest przecudowny <3 Ale cała stylizacja też robi wrażenie!

Unknown pisze...

Wyglądasz cudownie !
Zakochałam sie w naszyjniku i torebce!

Unknown pisze...

perfect!

El Divan Fashionista pisze...

Hi dear! I found your blog browsing the web and I found it very attractive, I love this post (Your clock is sooo cute!!) and all the beautiful pictures you have.

I hope that you visit my blog soon
xo

Maddy

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
http://freakyfashionfriday.blogspot.com

Izabela Żukowska pisze...

Piękne zakolanówki, spódniczka i torebka :)

Natalie pisze...

Nogi długie aż do nieba :). Coraz to lepsze blogerki są tutaj :). Stylizacja jest świetna! Jesteś śliczna i jeszcze taki gust! Nic więcej do szczęścia nie potrzeba :)

claret girl pisze...

Genialna stylizacja! Masz zabójczo długie nogi ;p
(identyczny zegarek kupiłam koleżance na granashop.pl ;) )

Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

Monika.K pisze...

super post i blog, może obserwujemy?

CONFASSION pisze...

Idealny zestaw, a nogi to masz do nieeeeeeba!

Followers